Kako kreirati nezaboravna iskustva

Kroz ovu obuku imaćete mogućnost da ovladate alatima i praktično ustanovite kako da:

  • postanete nezamenljivi u srcima i novčanicima svojih klijenata,
  • osvojite svoje postojeće i neke nove kupce,
  • se razlikujete od konkurenata na tržištu,
  • unapredite svoje poslovanje,
  • sve to sami ponovite nebrojeno puta!

Termin obuke: prijave za oktobar su otvorene
Trajanje: 4 sesije u 2 nedelje
Vreme: od 15 do 18h
Lokacija: Beograd, uživo


Podelite sa prijateljima

Kako se osećate kada pomislite na ove situacije?

  • Dugo čekanje na šalteru neke lokalne uprave i susret sa ne toliko prijatnom osobom koja treba da nam “pomogne”;
  • Odlazak sa tačke A u tačku B u saobraćajnom špicu;
  • Kada završite sve što ste mislili da će trajati satima – za samo pola sata.

To što osećate su vaša iskustva kao korisnika.

Da li znate kako se osećaju vaši kupci?
Koliko efikasno uspevate da uhvatite pažnju potencijalnih kupca?
Kakav je uticaj vaših poslovnih procesa ili zaposlenih na klijente?

O konkretnom uticaju korisničkog iskustva na poslovanje kompanije pronaćićete mnogo različith podataka iz različitih izvora. Svi oni nedvosmisleno kažu isto: zadovoljni kupci će vam se vraćati, a ukoliko pružite loše iskustvo ta verovatnoća strmoglavo pada.

  • 33% kupaca napušta brend nakon samo jednog lošeg iskustva;
  • 92% kupaca napušta brend nakon dva ili više loših iskustava;
  • 86% klijenata je spremno da plati više za proizvod ili uslugu kompaniji koja pruža dobro korisničko iskustvo;
  • kompanije koje su lideri u korisničkom iskustvu kreiraju 3 puta veći prihod za svoje vlasnike od onih koji zaostaju u ovoj oblasti.

Zato je aktivno upravljanje emocijama i iskustvom korisnika izuzetno važno za uspešno poslovanje!

Moje ime je Jelica (Babić) Kostić. Imam 20 godina iskustva u različitim oblastima marketinga.

Dominantno sam se bavila korisničkim iskustvom, podrškom i upravljanjem bazama korisnika zarad kreiranja dugoročne lojalnosti.
Upravljala korisničkim iskustvom i milionskim bazama korisnika u Srbiji i inostranstvu, u kompanijama Telenor, Avast, Paysend.
Danas svoje iskustvo prenosim na kompanije koje savetujem i kao predavač.

Nova otvorena obuka na temu “Kako kreirati nezaboravna iskustva za svoje klijente” je tu!

Ovaj poziv je za vas ukoliko ste:

  • Vlasnik ili direktor kompanije,
  • Bavite se marketingom i razvojem proizvoda,
  • Odgovorni za podršku i upravljanje korisnicima,
  • Osnivač start up-a,
  • Razvijate poslovanje kroz onlajn i e-commerce,
  • Svesni da vaš biznis može mnogo bolje!

Zajedno ćemo proći malo teorije i mnogo prakse.

Između nedeljnih sesija imaćete vreme i prostor za samostalni rad, kako bismo naučeno odmah primenili u praksi. Time će i vreme i novac koji ulažete u prisustvo dobiti na značaju.

Dodatno, nakon samog treninga polaznicima će biti dostupna i jedna dodatna 1:1 konsultativna sesija sa trenerom.

Program obuke sadrži:

  • Upoznavanje sa osnovama Korisničkog iskustva;
  • Ovladavanje Alatima za upravljanje korisničkim iskustvom;
  • Kreiranje Customer persone;
  • Dodirne tačke brenda sa kupcima;
  • Mapiranje korisničke putanje;
  • Kreiranje WoW momenata i postizanje tržišne diferencijacije;
  • Korišćenje Mape za plan aktivnosti i unapređenja;
  • Merenje zadovoljstva kupaca i procesa za praćenje.

Obuka će biti održana uživo u Beogradu, tokom 2 nedelje i  4 sesije. Termini za oktobar i novembar će biti objavljeni uskoro. 

Grupe za rad su do 12 članova, pa požurite sa prijavama!

Polaznici dobijaju materijal za rad u elektronskoj formi.

Cena obuke iznosi 490 EUR (u dinarskoj protivvrednosti).

Za prijavu i dodatne informacije, obratite nam se putem mejla: contact@forteconsulting.rs.

Rezervišite svoje mesto na našoj obuci sada!